قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت ویدئو | چه تعداد بیکار در کشور داریم؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر خودرو‌های داخلی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‎ها ارزخواری مونتاژکاران خودرو کار دستشان داد | دستور وزیر صمت برای بررسی موضوع افت ۷۰ درصدی تولید زعفران | افغانستان صادر کننده زعفران ایران به جهان چرا نیمی از متقاضیان نهضت ملی مسکن منصرف شدند؟ ۳ هزار میلیارد تومان پول حقیقی از بورس در فروردین ماه ۱۴۰۳ خارج شد شرایط دریافت وام ۱۰ تا ۳۰۰ میلیونی +جزئیات سوءاستفاده از کارگران در قرارداد‌های کاری موقت حال کارگران خوب می‌شود، اگر «امنیت، معیشت و مسکن» کارگران را دریابید آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش ۱۰ درصدی کشت گل محمدی در خراسان رضوی به علت خشکسالی آغاز فروش فوری و پیش فروش محصولات سایپا + جدول (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دامنه نوسان بورس تغییر می‌کند؟ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

افزایش قیمت خودرو مشمول مبلغ باقیمانده خودرو‌های پیش‌فروش می‌شود؟ (۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۵۸۴۱۵
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
  • ۱
افزایش قیمت خودرو مشمول مبلغ باقیمانده خودرو‌های پیش‌فروش می‌شود؟ (۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۲)
یک مقام مسئول در شورای رقابت ضمن اشاره به دستوالعمل این شورا مبنی بر اینکه باید مبلغ افزایش خودرو‌ها به مبلغ باقی‌مانده از وجه خودرو‌های پیش‌فروش شده تعلق گیرد، اعلام کرد که همچنان همین دستورالعمل اجرا می‌شود، اما مورد انتقاد قرار گرفته و اکنون در دیوان عالی کشور درحال بررسی است.

به گزارش شهرآرانیوز، دعوتنامه تعدادی از خودرو‌های پیش‌فروش شده با موعد تحویل فروردین ماه ۱۴۰۲ صادر شده است که گویا میزان افزایش قیمت به صورت کامل برای خودرو‌های پیش‌فروش‌های سال ۱۴۰۱ اعمال شده است؛ این درحالیست که مشتریان طرح‌های پیش‌فروش، بخشی از مبلغ خودرو‌ها را پس از برنده شدن (بصورت علی‌الحساب) واریز کرده‌اند.

در این رابطه، عباس دادجوی توکلی ضمن تاکید براینکه افزایش قیمت اعمال شده برای پیش‌فروش‌های گذشته تنها شامل مبلغ باقیمانده خودرو می‌شود، اظهار کرد: طبق دستورالعمل ۴۷۳ شورای رقابت، تنها مبلغی که از پیش فروش خودرو مانده است مشمول افزایش قیمت خواهد شد. این موضوع براساس دستورالعمل شورای رقابت است که از گذشته وجود داشته است.

مدیر روابط عمومی شورای رقابت افزود: به دنبال اعتراض‌ها به این دستورالعمل، این دستورالعمل اکنون در دیوان عالی کشور درحال بررسی است؛ اگر تایید شود که همچنان همان اجرایی خواهد شد، اما اگر نقض شود، دستورالعمل جدید ابلاغ خواهد شد. این دستورالعمل ۴۷۳ شورای رقابت همچنان به قوت خود تا امروز باقیست؛ بنابراین تا زمان صدور حکم در دیوان عالی کشور، پیش‌فروش‌های انجام شده، تنها مبلغ مانده از آن شامل افزایش قیمت می‌شود.

این موضوع پیش از این نیز، پس از آنکه قیمت‌ها در سال ۱۴۰۰، افزایش پیدا کرد و به‌روز شد، مطرح بود و در جلسه ۴۷۳ شورای رقابت همزمان با ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ توسط شورای رقابت تصویب کرد که پیش‌پرداخت خودرو مشمول تورم نیست.

آن زمان شورای رقابت اعلام کرد: در طرح پیش‌فروش خودرو‌های مشمول قیمت‌گذاری، سهمی از خودرو که پیش پرداخت آن قبلا انجام شده مشمول هیچگونه تورم قیمتی احتمالی نخواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
M
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
0
0
به کجا اعتراض کنیم برامنم کامل اومده تارا ۱۲۸ واریز کردم الان ۲۶۵ اومده براتکمیل وجه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->